Zdrowe desery w Piu Piu

Będąc na diecie bardzo często odmawiamy sobie przyjemności, jakim są desery. Niesłusznie!

Zdrowe, racjonalne menu nie oznacza całkowitej rezygnacji ze smakołyków tylko odpowiednim doborze składników. Dobra dieta to taka, która nie zniechęca już na wstępie, nie nudzi i pozwala czerpać przyjemność z odżywiania. Jeśli do tej pory byliśmy przyzwyczajeni do posiłków z deserami, to ciężko będzie nam wytrzymać na restrykcyjnej diecie, na której prócz obniżenia kaloryczności, mamy też ograniczone węglowodany.

Czekoladowe kuleczki z wiórkami kokosowymi

Proponowane przez nas desery to przyjemność, na którą bez wyrzutów sumienia można sobie pozwolić ze względu na zdrowe, pełnowartościowe składniki, z których zostały przyrządzone. 

Ciasta, puddingi, kremy – wszystko jest możliwe przy użyciu produktów o niskiej zawartości cukru i tłuszczu. Te smaczne, zdrowe, niskokaloryczne, różnorodne smaki takie jak ciasta marchewkowe, jogurtowe, bananowe, serniczki jaglane, jabłeczniki z mąki kokosowej z reguły nie przekraczają 250 kcal.

Ciasteczka bananowe

Serdecznie zapraszamy do wspólnej przygody z pożywnym i smacznym cateringiem z Wrocławia 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Twitter
Google Plus
Google Plus
Google Plus