Fitness catering – płaski brzuch zaczyna się w kuchni!

Moda na szczupłą i zdrową sylwetkę nie przemija. I bardzo dobrze, bowiem w zdrowym ciele zdrowy duch! Nie trzeba jednak wylewać siódmych potów na siłowni! Jak wiadomo, szczupły brzuch zaczyna się w kuchni, dlatego stawiamy na fitness catering.

Zmieniamy dietę!

W zdrowej diecie nie chodzi tylko o to, żeby ograniczyć ilość spożywanych kalorii. Najważniejsza jest zmiana żywieniowych przyzwyczajeń. Oczywiście można to robić stopniowo, jednak warto być stanowczym.

Na dobry początek codziennie rano wypijaj szklankę wody, najlepiej z cytryną. Po nocy organizm wręcz domaga się nawodnienia! Woda wpływa pozytywnie na całe ciało, a dodatkowo przyspiesza przemianę materii. Pijąc wodę mamy też mniejszą ochotę na jedzenie przez cały dzień, a to dlatego, że dość często mylimy pragnienie z głodem.

Bez śniadania ani rusz!

Śniadanie jest najważniejszym posiłkiem – dodaje energii i pomaga organizmowi rozruszać się po całej nocy odpoczynku. Powinno dostarczać sporo kalorii, ale zdrowych i pożywnych. Warto zdecydować się na fitness catering, szczególnie jeśli nie jesteś mistrzem gotowania. Takie rozwiązanie z pewnością przyniesie wiele korzyści i będzie pierwszym krokiem do upragnionej sylwetki.

Jeżeli jednak lubisz eksperymenty w kuchni, odstaw słodkie pałki śniadaniowe i skomponuj śniadanie, które będzie sprzyjało płaskiemu brzuchowi. W porannym menu nie powinno zabraknąć błonnika, który można znaleźć w pełnoziarnistym pieczywie, bogatych w białko jajek oraz świeżych warzyw, najlepiej polanych oliwą. Jeżeli jednak wolisz coś mniej angażującego, dobrze sprawdzi się jogurt naturalny z owocami – szczególnie jagodnymi, czyli malinami, truskawkami, jeżynami i oczywiście – borówkami i jagodami. Wystarczy dodać do tego garść ulubionych orzechów i nasion – zdrowy i pełnowartościowy posiłek gotowy!

Zdrowe przekąski

Problemem wielu osób jest podjadanie i to najczęściej batoników lub chipsów, których należy unikać. Zdrowa dieta nie musi oznaczać rezygnacji ze słodyczy, jednak najlepsze będą te samodzielnie przygotowane: pełnoziarniste ciastka z gorzką czekoladą, sałatka owocowa czy ciasto z owocami. Tego typu przekąski dostarczają dużo produktów odżywczych i są do tego fitness. Catering także ma w swojej propozycji różne smakołyki, które zaspokoją potrzebę na podjadanie słodkości!

Fitness catering do domu

Wracając po pracy do domu często brakuje sił na ugotowanie pożywnego obiadu. Zamiast tego o wiele łatwiej jest sięgnąć po fast foody czy zamówić pizzę. Na szczęście jedzenie zamawiane do domu może być także zdrowe! W ten sposób można zaoszczędzić czas i mieć pewność, że posiłek ma dobry wpływ na organizm i figurę. Już sama zmiana odżywiania wpływa na samopoczucie. A jeśli będzie się konsekwentnym, już po kilku dniach da się zauważyć pierwsze efekty. Początkowo niewielkie, ale z czasem brzuch będzie coraz bardziej płaski!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Facebook
Facebook
Facebook
Twitter
Twitter
Twitter
Google Plus
Google Plus
Google Plus